POKYNY PRO PŘÍJEM ZÁSILKY
PROSÍM, ČTĚTE POZORNĚ!
Při příjmu zásilky:
1. Zkontrolujte, zda není někde poškozen/promáčknut obal, pokud ano, rozbalte před dopravcem
2. Lehce se zásilkou zatřeste, pokud je slyšet pohyb uvnitř zásilky, rozbalte před dopravcem,
zásilky vždy balíme tak, aby nedocházelo k posunutí předmětů
Pokud zásilka nejevila známky poškození, viz. výše a přesto je zboží
rozbito:
1. Pořiďte, prosím, fotodokumentaci, a to: celkový pohled na balík, detailní foto označení
zásilky "Křehké", detailní foto podacího štítku, foto balení zásilky, všech použitých
materiálů, foto rozbitého předmětu, příp. detailní foto, že byly použity dvě krabice na
balení a čím byly o sebe odděleny.
Pořízení všech fotografií je nutné pro úspěšnost reklamačního řízení!
2. Reklamaci nahlašte buď nám, a to nejpozději do pěti dnů od příjmu zásilky na
carymarykeramika@seznam.cz, nebo do sedmi dnů přímo na stránky dopravce
www.ppl.cz. Pozdější podání reklamace může být zamítnuto dopravcem a nebude Vám
moci být poskytnuta náhrada.
3. Přepravní obaly nevyhazujte do ukončení reklamace, mohou být dodatečně vyžadovány
další fotografie.
Děkujeme za přečtení a dodržení pokynů a doufáme, že nebude nic
z toho potřeba a naše výrobky Vám budou dělat jen radost!
Jana a Petra